marți, ianuarie 23, 2007

THAILANDA- tara zambetului frumos !


Un sincer bun (re)venit pe blog-ul de care cu adevarat m-am atasat si prin care incerc sa va desprind din tumultoasa, din agitata, din stresanta viata cotidiana pe care care o traiti unii si din calma,plictisitoarea,insipida viata pe care o traiti altii…..
Cu ajutorul sufletului, voi incerca sa va aduc in minunata lume a unui calator( aventurier!?) pt a simtii impreuna cu mine o parte din fiorul care te patrunde cind descoperi ceva nou si inedit, cind ajungi intr-o lume de basm,cind intilnesti oameni deosebiti, obiceiuri ciudate ( sau care ti se par ciudate ) si multe altele…. si de ce nu, sa va inspir pt o destinatie viitoare intr-una din vacantele la care cu siguranta visati in clipa de fata ( aici v-am prins nu ? ).
Foarte curind plec intr-o noua “expeditie” si mi-ar face o deosebita placere sa pot sa va aduc linga mine prin intermediul jurnalului , sa pot sa relatez cu acelasi succes si despre “tara zambetului frumos” precum am facut-o in timpul “aventurii” mele prin minunata si sacra Indie (-am primit o groaza de mesaje de felicitare si de incurajare , fara sa primesc nimic negativ, si parca s-a urcat succesul la cap….) ,dar ca orice om am nevoie de incurajare si chiar mai mult de sfaturi de care va promit ca voi tine cont.
Am invatat ca, inceputul este mereu cel mai greu de aceea voi sarii peste introducerea si inceputul calatoriei( nu pt ca mi-ar fi frica de greu , dimpotriva imi plac provocarile) si voi relata prima zi din insorita si calduroasa ( si la propriu si la figurat) “tara a zambetului” pt a intra direct in atmosfera (se zice !!!) nemaiintilnita a Thailandei….vom simtii si vom vedea impreuna nu ???? …….prietenii mei mai cu experienta in ale lucratului cu P.C.-ul m-au invatat sa micsorez rezolutia unei poze si astfel sa o public mai usor pe blog…
Si nu uitati casuta mea de e-mail costinelstef@yahoo.com ,la orice intrebare voi incerca in limita timpului sa raspund , iar pt cei care vor dori sa comenteze pe blog trebuie sa va creati propriul blog si numai dupa aceea veti putea publica!!
LECTURA PLACUTA !!