miercuri, noiembrie 29, 2006

25.11.06

Imi plca ca soferul nu incepe drumul inainte de a aprinde 1-2 betisoare cu care face o mica puja.

Am uitat sa iti spun ca in Mysore exista si o catedrala: St. Philomena`s Church, o catedrala in stil gotic, este si un spital Philomena si o universitate si tot asa. Nu stiu cine a fost Philomena pe aici, dar poate ma interesez.

Pe drum o fata a vazut-o pe Ajata si a atentionat familia ei ca a vazut o blonda. Aici oamenii sunt incantati de cei cu pielea alba si par blond, ii admira si considera ca le aduc noroc.
In drum spre Bangalore ascultam muzica de Sri Sachchidananda. Toti si-au cumparat cateva CD-uri cu muzica de meditatie si healing. Pt. ca aparatul cu boxe cu tot este langa sofer, el aude cel mai bine. Speram sa nu-i coboare frecventa creierului si sa fie cat mai atent la drum.
Am nimerit scaunul de dupa sofer. Am uitat sa va spun ca noi schimbam locurile(permutari circulare luate cate doua....)sa nu ne certam pe locuri - metode este eficienta.
Costin deja stii ca locul de dupa sofer, de sub scunul lui vine cava caldura. Deja afara sunt 30 grade si mai vine si caldura la picioare. Noroc ca ma racoresc la cap, geamurile in fata sunt toate deschise si iti cam vajaie creierii.
Ajati sta in spate, deja stim de ce. Mi-a spus sa va spun ca s-a specializat, de la aerisirea de la geam a trecut la aerisirea fundului in aparatul cu aer conditionat si este pe cale sa inventeze scaunul cu AC.
Drumul de iesire din Mysore spre Bangalore este frumos: sosea pe 4 benzi, cu flori la mijloc. Asa este toata soseaua pana la Bangalore. Pe drum ne insotesc aceeasi palmieri. Aici palmierii sunt ca plopii la noi de pe marginea soselelor.
La pauza de la benzinarie, pe care o cerem din cand in cand, niste curiosi au venit la geam si se uitau la DVD-ul pe care l-am pus cu Sachchidananda. Toti indienii sunt curiosi, putin fricosi si curiosi. Le e teama de ceea ce nu cunosc,le e teama de apa (de aceea nu prea fac baie in apa, in ocean, in rau - prima data am fost surprinsa ca ei nu intra in Gange decat pentru baia rituala).
Drumul este la campie, uite ca nu l-am intrebat pe Ajati la ce altitudine este(el are altimetru la ceas). Deodata apare in peisaj o stanca golasa. Am mai intalnit asta, tot in sud si m-am mirat si atunci, apare asa direct in campie o stanca pe care sunt pusi bolovani de parca stau sa cada. Jyothi sau Joty (nu stiu cum se scrie) pozeaza stanca din toate unghiurile. Mai apar si alte stanci mai mult sau mai putin impadurite.
La intrarea in Bangalore apar foarte multi ulii. In toata India am intlnit ulii peste tot,chiar si in orase. Aici, in Bangalore sunt cei mai multi pe care i-am intalnit pana acum. Orasul se afla la 950 m altitudine si are peste 5 milioane de locuitori. Clima este buna in sensul ca vara nu prea se depasesc 35 grade.
Ne-am cazat, cu mare greutate. Orasul fiind mare sa mergi dintr-o parte in alta iti ia mai mult de o ora. Ne-au trebuit cam 2 ore pt. cazare. S-au cam incins spiritele pe aici, au inceput sa se certe, sa-si mai arunce vorbe (mereu apar ceva discutii la cazarea asta), dar totul s-a rezolvat dupa ce ne-am cazat, am mers repede la masa si nu am ami avut timp decat pentru cumparaturi. Unii si-au cam spart cardurile pe aici, dar au si luat lucruri frumoase. Toata lumea este multumita, dar toti suntem obositi. Ajung in camrea pe la 23.30, abia ma spal si ma arunc cu multumire in pat(pt. ca in sfarsit ajung sa stau si eu intinsa, sa ma odihnesc). Adorm aproape instantaneu, cu toate ca urlau niste indieni pe hol, la un moment dat chiat plangea si un copil, muzica si televizoare la maxim.