sâmbătă, noiembrie 18, 2006

Buna Costin!

Suntem in Kerala la Amrita Ashram. Ploua continuu. De cand am inceput turul in sud ploua in fiecare zi. Probabil perioada excursiei nu este prea fericita. Abia asteptam sa mergem undeva mai in interiorul tarii pentru ca pe coasta ne face ciuciulete. Aseara am ajuns in Varkala, statiune destul de renumita pentru straini. Vin aici si isi petrec concediul. Este plin de straini. Hotelurile sunt aproape la malul oceanului, dar sunt f. scumpe: 3-4-5000 Rs. Gasesti si bucatarie italiana si chinezeasca, dar si mancare din Kerala. Mancarea din Kerala nu este chiar grozava, dar merge. Cum am ajuns toata lumea s-a aruncat in ocean, mai putin eu (pt. ca sunt racita-cu temperatura, transpiratii si tot tacamul) si Daia. Vremea era a ploaie, dar toata lumea s-a balacit bucuroasa. In rest nu prea am mai avut ce vedea in Varkala. Azi am ajuns la Amma Ashram. Se spune ca este al doilea ca marime si renume din India dupa cel al lui Sai Baba. Am ajuns aici dupa o calatorie cu vaporasul, dar, din cauza ploii am stat toti la cabina. Ar fi fost foarte frumos pe soare, dar a mers si asa. Am gasit un ashram mare, nu chiar impunator. Amma este o femei in viata inca, care da imbratisari. Se spune ca da si 10000 de imbratisari pe noapte. Probabil ca are destula energie sa poata da la fiecare. Ea este infatisata pe pereti cam ca o zeita, peste tot sunt poze cu ea. Daca face bine oamenilor este OK. Multi oameni au de munca de pe urma ei-si asta e bine.
Am iesit din ashram si trebuia sa ne astepte soferul, care probabil nu a inteles bine unde si cand trebuia sa ne astepte, asa ca ne-am plimbat o bucata de timp prin ploaie. Acum asteptam. Am vazut un net si iti scriu cat de repede pot, pt. ca ma astept din clipa in clipa sa ma cheme.
Ce sa iti mai spun? Ajata ne citeste mesajele tale si ne bucuram sa ne scrii. Facem poze, dar ne descurcam ceva mai greu. Lumea si-a cumparat card pt. ca nu prea avem unde sa ne descarcam pozele. Spune-ne despre tine si daca mai esti asa hotarat sa vii aici de revelion.
Eu abia astept sa ajung la Tiruvannamalai, unde sper, ca pe langa altele sa ne astepte macar o clima mai buna. Acum toti suntem murati pana la piele, fiecare celula avand nu 100% ci 200% apa. Este si asta o experienta interesanta.
In seara asta ajungem la Kollam si cred ca maine la Ernakullam-am inteles ca este aceeasi umezeala. Nu m-am informat ce este pe acolo de vazut, dar iti scriu cand mai pot.



Subject: Salutari din Madurai!
Buna Costin!

Sa stii ca nu prea avem timp de nimic. Mergem cu minibusul de dimineata pana pe la 14-15.00, apoi ne luam camera la hotel (o ora), nici macar nu ne facem dus si fugim sa vedem templul di orasdul respectiv. La Chidambaram am ajuns noaptea, dar am fost bucurosi ca am asistat la o puja minunata, nici nu ne asteptam. Ne-au acceptat prezenta in Sanctum Sanctorum (nemaintalnit pt. non-hindusi). Dar templul nu l-am vazut pt. ca era noapte. La Trichi am vazut ceva pe afara, dar s-a intunecat destul de repede. La Madurai am ajuns mai repede si am vazut ceva mai bine. Ar fi multe de povestit, dar deja am depasit cu 5 minute timpul de intalnire si nu imi place sa ma astepte lumea.