joi, noiembrie 16, 2006

Ziua 27
Am plecat in timp din Delhi ,cu un avion imens ,cred ca era un 747 cu 350 de locuri;avantajul avioanelor mari este ca zboara mai lin iar la decolare si aterizare nu te zdruncina si timpul de aterizare este mai mic. Dezavantajele: insotitorii de bord nu au timp de tine si nu-ti stau la dispozitie mereu, nu este asa multa “intimitate” ,iar cozile la toaleta sunt imense ( poti usor sa faci pe tine daca nu mergi din timp).Chiar daca era mare tot a facut 9 ore care mi s-au parut interminabile: nu am mai gasit loc la locul de la usa de siguranta sa-mi intind picioarele si m-am chinuit sculindu-ma de zeci de ori.
Sunt iar in Milano si parca imi aduc aminte acum 4 saptamini ce emotionat eram sa descopar o tara care ma fascina de mic si parca retraiesc cind va scriam cu mainile tremurinde inceputul calatoriei mele. Acum sunt linistit !...impacat cu mine insumi…am o liniste spirituala pe care n-o aveam la plecare …stiu ca ma voi intoarce in India…si stiu ca data viitoare va fi mult mai bine….India va fi aceiasi, dar eu voi fi mai deschis si cu experienta de 4 saptamini…
Am uitat sa va spun despre renumitele apusurile din India, ultimul urmarindu-l din aeroport; nu am vazut nicaieri in lume culori ale cerului mai vi , unice ,care parca te hipnotizeaza, si ce este interesant este timpul scurt in care soarele “se ascunde”. Trebuie sa fi un scriitor cu multa cultura si experienta ca sa descri in cuvinte un apus de soare in India; nu e cazul meu…!!
Parca nu mai are farmec sa scriu ; nu mai este “live” , ridic privirea si vad oameni diferiti de cei din India…mai buni ,mai rai nu stiu , dar sunt diferiti: eleganti , ingrijiti, pt mine mai frumosi fizic ,dar privirea lor difera mult de cea a indienilor …efectiv turul s-a incheiat !!!!
Vrea sa va multumesc pt onoarea pe care mi-ati facut-o fiind cu mine de-a lungul turului( chiar daca nu a fost complet si s-a intrerupt brusc ,poate cind era cel mai frumos) , sa-mi cer scuze daca v-am exasperat cu vreo relatare sau explicatie cu care nu ati fost deacord, iar in final sa va urez tuturor sa va impliniti si voi visele iar daca printre vise se afla si ..India , nu ezitati sa ma intrebati si cu cea mai mare placere va voi consilia…
In legatura cu cheful de sfirsit al calatoriei cu siguranta ca se va organiza , in jurul datei de 10 decembrie , dar o sa va informez pe blog mai mult….pina atunci stringeti intrebari pt ca toti vom fi “flaminzi” sa va raspundem si cu ocazia asta vom retrai frumoasele clipe petrecute in India.
In timpul chefului voi incerca sa intram in legatura directa prin internet cu cei ramasi acolo (majoritatea vor ramine un timp mai lung) si vor putea sa va trimita si voua ceva din atmosfera din India!...sper sa fie un chef misto!!....vom vedea….trebuie doar sa punem suflet !!!!
Cind ajung la birou incerc sa selectez din miile de poze( am pe laptop, si pozele facute de ceilalti)pe cele mai interesante si sa le postez pt a va putea delecta si voi cu ele….
Sunt la birou de dimineata si abia acum (ora 18) am gasit 2 minute sa pot sa postez ultima zi…colegii m-au luat de bun si odihnit si m-au facut “varza” astazi….da plec eu inapoi…!!!!
In legatura cu pozele sper curind sa le postez si pe ele…