miercuri, noiembrie 29, 2006

28.11.06

Uite ca am ajuns la zi. Cam grea treaba asta cu scrisul, dar ma bucur daca cei de acasa mai afla cate ceva ce se intampla pe aici.
De dimineata am plecat spre Tirumala. Acelasi drum uscat si arid, aceleasi arahide pe campuri. Cred ca toata Andra Pradesh este asa. Drumul nu a fost chiar bun, ne-a cam zdruncinat, multe gropi si hartoape. Am ajuns pe la 15.00, ne-am dus la un restaurant si s-a facut 16.00. Am fugit repede spre templu, dar se pare ca nu ai voie decat autobuzele locale. Am cautat un taxi, dar nu am gasit, s-a facut cam tarziu si am renuntat pentru azi. Ne-am dus sa ne cautam de cazare si mergem maine de cu dimineata la templu.
Nici macar nu m-am schimbat si am plecat in cautarea unui net. Acum la noi este aproape ora 21.00 sunt singura aci, este seara si nu este deloc indicat pentru o femeie sa meraga singura.Sunt la net cam de 3 ore.
Inchei acum cu scuzele pentru greselile facute (ma veti intelege ca multe sunt facute din cauza grabei) si multumindu-va pentru timpul acordat celor scrise.
Ma inchin Dumnezeului fiecaruia din voi, va imbratisez pe toti cu mult drag si va mai scriu!
Free Woman