sâmbătă, februarie 27, 2016

Coasta de Nord-Est a Braziliei este un paradis ascuns pana si pentru  majoritatea brazilienilor; abia acum cativa ani a inceput sa se dezvolte turismul in aceasta zona si , deocamdata, doar cativa  brazilienii sunt cei care se bucura de frumusetea litoralului de la Oceanul Atlantic. Suntem de 3 zile pe drumuri ( prin diverse statiuni de la ocean) si nu am gasit nici un strain !!!!! ….da, am stat cateva minute sa ma gandesc , dar nu am intalnit( de cand am plecat din Salvador)  decat brazilieni….nu pot sa-mi explic de ce …asa o frumusete si europenii( sau americanii) nu au descoperit-o .
Plajile sunt imense – dimineata (in timpul refluxului) au si 100 de metri latime, iar seara tot mai raman cativa zeci de metri pe ce sa stai sa te bucuri de apus  …apa este curata ( chiar daca nu la fel de cristalina ca in Oceanul Indian sau Pacific) si ce este interesant : este cea mai calda apa pe care am intalnit-o eu vreodata !...in nici o mare, ocean sau balta ( cu exceptia Marii Moarte) nu am gasit ca apa sa aiba aproape 35 de grade …este incredibil , dar adevarat !...pe tarm ai palmieri, terase si destule locuri sa te feresti de Soarele dogoritor din timpul zilei , dar pe intreg tarmul vizitat pana acum , la ora 4-5 totul se inchide  si nu mai gasesti ( cu mici exceptii) niciun restaurant sau terasa deschisa …nu ai mancat pana la ora 4 sau 5, trebuie sa te duci apoi la supermarket si bagi biscuiti J
Am ramas in urma cu povestile pentru ca la ora 8 seara ( cand ajungem noi in camera) , abia mai am puterea sa fac un dus , sa ma uit pe facebook( of, m-a prins si pe mine acum cand am timp) si la ora 9 ( cel tarziu) deja sunt in lumea lui Mos Ene…promit sa recuperez cat de curand …este deja ora 21… J