vineri, februarie 05, 2010

Astazi suntem cazati in a treia locatie de pe “Garden Route”( asa se numeste portiunea dintre Cape Town si Port Elizabeth) si la fel ca si in precedentele doua , as fi vrut sa raman aici cel putin o saptamana; am avut noroc de hosteluri curate, dotate cu tot ce este nevoie, pozitionate perfect, ieftine si pline de turisti deschisi si prietenosi; astazi am platit sub 40 de euro( aveau si apartamente cu 30 de euro) pe un intreg apartament cu 3 camere , complet dotat si situat la 30 de metri de plaja ( ieri n-am platit decat 10 euro de persoana) .
Ziua de astazi a fost cea mai putin stresanta zi deoarece n-am condus decat 150 de kilometri si la ora 4 eram deja in imensul apartament si ne pregateam mancarea; cu burta plina am plecat pe plaja si eu m-am luptat eroic cu valuri de 2-3 metri care m-au obosit de parca as fi lucrat 10 ore in mina.
Sa revin la partea de dimineta cand am plecat sa vizitam parcul natural Tsitsikamma; am mers pe jos prin padure ( pe poteci amenajate)vreo 8-9 kilometri dupa care am ajuns la un rau de culoarea ceaiului negru ( se si numeste Black River) unde am facut baie si ne-am bucurat aproape o ora de razele de munte ale Soarelui ; aici am intalnit cateva grupuri de turisti veniti sa faca “tubing” pe rau – un fel de rafting dar pe niste colace speciale si care pare un sport tare interesant.
Plecand , cu masina ,pe drum n-am oprit decat in Jeffrey’s Bay , unde ne aflam acum, un orasel mic si tare dragut si care se spune ca este patria surferilor; in ora petrecuta in ocean am realizat cat de puternice sunt valurile si cat de periculos este sa te duci mai mult de cativa metri in larg –te fura imediat curentii de adancime. Temperatura apa a fost ideala , plaja cu a ei nisip alb te vrajeste si dupa o ora am iesit din ocean caltinandu-ma dupa atata lupta cu imensele valurile. Oceanul era plin de surferii care nu-mi explic cum rezista atata timp in aceasta apa involburata ; majoritatea erau surferi cu experienta care dadeau spectacol zecilor de vizitatori de pe tarm.
Maine sper ca voi avea mai multa energie sa scriu pentru ca azi se pare ca apa m-a molesit de tot…sper sa pot sa ajung , fara sa adorm, pana in pat…