duminică, aprilie 12, 2009

Noua Zeelanda, una din primele tari care intampina Anul Nou…copil fiind, cand priveam la televizor eram invidios pe ei ca acolo vine mai repede Revelionul…
Astazi sunt aici si ma aflu cu 10 ore inaintea voastra …ziua incepe mai repede aici…din pacate si se termina la fel …dar nu este important cat timp tine o zi , ci cat de mult faci in aceea zi.
Auckland este cel mai mare oras al Noii Zeelande si poarta de intrare principala a turistilor in tara; nu am avut nimic aranjat( nici un hotel) si ne-am bazat pe birou de turism din aeroport ca ne vor gasi ei o camera pentru 2 seri cat aveam de gand sa stam aici; birou de turim nu ne-a dezamagit (dimpotriva , se pare ca turimul este foarte bine dezvoltat in aceasta tara pentru ca ne-au furnizat o serie de informatii folositoare ) si ne-a gasit o camera la un lant de hoteluri renumit (Formula 1) la care am mai stat prin tururile mele prin lume, iar pretul este nemaipomenit de bun pentru Auckland-30 de euro pe seara…si locatia hotelului este in plin centru.
Maine va povestesc despre acest frumos oras , unde nu am ramas prea mult timp deoarece am “zburat”-in minunatul Sud , si de acolo voi veni cu masina inapoi in Auckland; am procedat invers decat procedeaza ,in general , turistii, care inchiriaza masina din Auckland si pleaca in Sud ,de acolo intorcandu-se cu avionul… este mai ieftin sa faceti ca mine deoarece veti gasi mai usor masina de inchiriat in Sud ( turistii duc masinile acolo si acolo le lasa) si va lasa mult la pret daca o aduceti in Auckland- unde o iau altii ( firmele de inchiriat trimit ei soferi sa aduca masina din Sud in Auckland).