luni, aprilie 06, 2009

O ora de zbor…atat am facut din Melbourne pana in Hobart, capitala Tasmaniei si orasul cel mai mare si dezvoltat de pe aceasta insula magnifica…sunt de cateva ore aici si totul este ca-n povesti…ar trebui ca povestile frumoase sa inceapa cu : “in Tasmania a fost odata ca niciodata…” sau poate mai bine : “In Tasmania este…”
De la aeroport am inchiriat o masinuta micuta ,Nissan Micra ( cea mai ieftina -20 de euro pe zi- am prins o promotie pentru ca masinile nu le gasesti sub 40 ) si ce culoare credeti ca are?…nu, n-o sa ghiciti !...roz !!!...suntem cu o masina roz !!...cred ca este singura masina roz de pe insula…si este atat de haioasa fiind micuta , roz , plina de bagaje si cu doi oameni inalti iesind sau intrand in ea…de cateva ore radem incontinuu de ea…si altii de noi…
De ce oare locurile minunate si fermecatoare nu sunt printre destinatile de vacanta cele mai ofertate din lumea intreaga; Madagascarul, Filipine, Columbia, Cambogia, Ecuador-Galapagos, Rwanda, Birmania si acum Tasmania sunt doar cateva din exemple de destinatii pe care nu le vezi des in oferte dar ele sunt in topul multor calatori experimentati care s-au indragostit iremediabil de ele.
Tasmania , comparativ cu celelalte destinate amintite mai sus are ceva aparte: standardul ridicat al serviciilor-face parte dintr-o tara bogata si serviciile sunt la inaltimea bogatiei ( nu acelasi lucru se poate spune de Franta, si exemplele pot continua)- si nivelului ridicat de viata al australienilor si implicit si al tasmanezilor care fac din calatoria prin Tasmania una sigura si fara riscuri de toate felurile cum se intampla in unele tari…dar si preturile sunt la inaltime si aici nu pot sa adaug un punct pozitiv…
Deci, suntem intr-o carte frumoasa cu povesti…intr-un basm care incepe cam asa:
…in Tasmania se spune
ca era un paradis anume,
Si-mpreuna cu Costin
Vom ajunge sa-l descoperim …
Trebuie sa ma apuc sa scriu dar nu stiu cu ce sa incep…despre ce sa va scriu mai intai, despre frumusetea locurilor, despre ospitalitatea tasmanezilor, despre animalele unice vazute, despre virginitatea acestor pamanturi nedescoperite de turismul in masa , despre faptul ca in Tasmania cuvantul “aglomeratie” nu exista…poate aglomeratie pe soselele dintre localitati, aglomeratie de canguri care parca-si dau intalnire “pe promenada” si aici nu le pasa ca circula masini cu 100 de kilometri pe ora…aici ei sunt vedetele si trebuiesc ocoliti…
…Sa incep cu o curiozitate care spune ca numarul turistilor( care nu este mare) este mai mare decat a localnicilor …
…dar mai bine incep cu inceputul si va spun totul…asa nu risc sa omit ceva important si sa raman eu cu ceva mai mult decat voi…

3 Comments:

Blogger sabina_ana said...

foarte tare! sper sa continui cu scrisul curand ca abia astept noutatile !!! daca te rooog frumos mult de tot aduci un puiut de cangur in bagaj?pliiiz

2:18 p.m.  
Blogger Mimi said...

Costi, ti-am devorat deja cartea si dupa cum vezi am sarit sa vad ce ai mai scris azi in jurnalul on line
Aventurile tale sunt superbe, si puse alaturi de experientele mele traite aici in Australia,
imi intregesc imaginea asiticilor, unii imi sunt priteni, altii doar colegi de servici ( indieni, indonezieni, taiwanezi, etc).

In alta ordine de idei:
Dana trebuie sa fie o femeie extrem de frumoasa si foarte desteapta daca te-a dat gata pe tine,
un burlac indaratnic! Bravo Dana! Abia astept sa te cunosc!

Apropo, te invit sa gusti din jocul “de-a gasitul” prin aeroport ....ha,ha,ha... eu sigur te voi recunoaste,
tocmai ti-am vazut pozele publicate in carte (sic!).
Depinde numai de mine daca aleg sa ma imbrac european ori australian (...nu stiu ce sa fac...).
Sa te “alerg” un pic prin aerport?
Nu, nu cred ca Dana merita o asemnea primire, si la cat de obositi o sa fiti...dar cred ca o sa ma joc numai 5 min
(si sper, din tot sufletul sa nu o suparam pe Dana, pentru copilariile noastre).

Va pup si va doresc o vacanta de neuitat in Noua Zeelanda!
Apropo, am o prietena maura, o tipa superba (ai grija, unii mai sunt canibali!)

Marieta,
verisoara de la capatul pamantului

4:44 a.m.  
Blogger Mimi said...

...imi cer scuze pentru mesajul publicat anterior - ma refer la erorile de tiparire:
1. asiatici (nu asitici)
2. prieteni (nu priteni)

4:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home