joi, ianuarie 25, 2007

A doua zi in Bangkok.
Sunt la internet sa postez ce v-am scris aseara si trebuie sa va spun ce noroc am avut azi dimineata in timp ce vroiam sa schimb hotelul pt un altul pe care l-am gasit ieri.
La receptie am intilnit un cuplu de tineri si intrind in vorba cu ei am aflat ca veneau exact din insula unde vroiam eu sa merg si mai mult erau de peste o luna in Thailanda ,si mai mult erau a treia oara in Thailanda, si chiar mai mult de unde( "come from ") credeti ca erau: binenteles Romania. Inca o data in viata am ajuns la concluzia ca este atit de bine sa fi sociabil si deschis-ai numai de cistigat. Ei pleaca peste citeva zile in China ( s-au hotarit acum o saptamina ,au trimis pasapoartele la ambasada prin DHL pt viza )si cu 200 de euro pleaca cu liniile thailandeze sa vada si China. Mi-au confirmat inca o data si ei ca internetul este un lucru extraordinar si ca poti face orice prin internet mult mai ieftin , rapid si fara sa pierzi timp. Culmea este ca au inceput sa rida cind le-am spus ca peste 2 saptamini plec in Bali-Indonezia ( am omis sa va spun dar va promit ca va scriu si de acolo) deoarece si ei au fost acolo si au stat aproape o luna. Cuplu misto !!!
Ce este interesant de stiut( de fapt sunt multe dar nu stiu ce sa scriu mai intii) este ca au venit cu liniile aeriene Singaporeze care zic ei ca sunt cele mai bune, au platit 500 de euro cu escala in Singapore si pe deasupra inclus in pret si o excursie ( tur de citeve ore) prin Singapore. Totul prin internet, rezervari.plati, schimbari etc. Extraordinar !!!
In China stau la un hotel de 10 euro si vor sa mearga si in Hong-Kong ; parca as merge si eu cu ei...
Nu mai plec de la hotel deoarece mi-au facut reducere la 20 de euro ( cu mic dejun inclus si credeti-ma ca se maninca cum nici la restaurantele de lux din Europa nu maninci) si mai stau cu ei 2 zile sa-mi mai "vinda" din ponturi...
La noapte(sau dimineata) cind ma intorc in camera va scriu despre aceasta zi care chiar a inceput bine...