marți, aprilie 15, 2014



Paul impreuna cu aparatul lui de fotogafiat ( un Nikon ultima generatie) formeaza un cuplu…nu l-am intrebat , dar cred ca si la dus , toaleta,  in pat ,sta cu el …este evident atasat de “bebelusul” lui si intr-o zi m-am gandit cum ar fi sa-l piarda …sau sa-l fure cineva …am vrut sa vad cum arata o fata de om disperat :
Timp de cateva zile am urmarit fiecare miscare , si mi-am dat seama ca nu am nici-o sansa sa-l  “fur” …il tinea mereu langa el …si atunci am apelat la ajutoare , mi-am luat un complice ; …bineinteles Laura …nu a fost usor sa o conving, dar, trebuia sa vedem cum reactioneaza …a durat cateva secunde sa-l chem afara din autocar, Laura a scos aparatul din rucsacul lui si…am inceput asteptarea.
Autocarul a plecat , noi asteptam sa vada ceva interesant , sa caute in rucsac aparatul ….si…sa radem …. A ridicat rucsacul in brate – curios ca nu si-a dat seama  ca greutatea rucsacului  este cu 3 kilograme mai redusa – statea cu el si privea peisajul …ne venea sa-i spunem: “uite ce faine e acolo, fa o poza ! “…ca sa scurtam asteptarea  ..dar s-ar fi prins ….si atunci am asteptat ….si acum vine partea haioasa !...cu o zi inainte Laura si-a pierdut termosul …iar Paul tocmai acum si-a gasit  sa o certe pe Laura ca si-a pierdut termosul …”cum ai putut sa-l pierzi? Uite eu cum pot sa stau mereu cu aparatul langa mine si am grija de el ? , de ce nu stai si tu cu el in mana mereu…CA MINE ! “ …am inceput sa radem infundat cu totii !...eu imi muscam limba sa nu izbucnesc in ras !....nu au trecut cateva minute si…un localnic interesant …a deschis rucsacul si a intins mana sa scoata aparatul …soc !....LAURAAAAAAAAA ! …unde-I aparatul ? unde-I aparatul????...mi-au furat aparatul ! …s-a intors spre Laura si aceasta radea …nu s-a prins ci s-a enervat mai tare ….” De ce razi , nu glumesc , mi-au furat aparatul !!!!” ....si deja avea tensiunea crescuta …tin la el si l-am luat in brate razand ….atunci s-a prins si a inceput sa rada si el …. Si radeam cu totii …si vom mai rade mult timp de asta …cum si el a ras ( si va mai rade) de varica mea de pe picior! :-)
Am uitat sa va spun un lucru interesant dspre  Nepal : puteti fuma marihuana…nu este legal , dar se afla in toate gradinile, pe camp , si in toate zonele turistice ; vin la tine localnici si te intreaba : “want a smoke? “ …prin anii 1970, dupa ce Nepalul si-a deschis granitele pentru turisti ( abia dupa anii ’50 au ajuns aici straini) , primii straini sositi aici au fost hipiotii care veneau pe uscat de la Istanbul pentru aceasta floare care aici era legala …bine, unii mai veneau si pentru religiile orientale …dar dupa ce luau un “joint” …:-)