duminică, septembrie 25, 2011














3 Comments:

Blogger carmen said...

etraordinar de frumos!
nu se poate fara sa te ingramadesti cu atatia vizitatori?
sa nu temai plangi!cusetele sunt comode,iar asa ai sanse mult mai multe sa gasesti pe cineva cu care sa conversezi.
Doamna din fata a trecut prin experienta asta de se uita asa fioros?:)))

12:19 a.m.  
Blogger Ramona Vacariu said...

Superb Superb Superb! Multumim pentru poze! :)

12:00 a.m.  
Blogger Rodica24 said...

Buna seara,
Ma bucur ca te-am gasit, sa explic de ce te cautam. Calatorind de la Oradea la Bucuresti, cu vecina de compartiment ne aranjam paturile si am gasit niste fascicole, normal ca ne-am aruncat ochii pe hartii si ne-au placut foarte mult notele acelea de calatorie. Ca sa nu fie problema le-am impartit si cu Google, dand mici fragmente eu te-am gasit (sper ca si ea). Poate le pui intr-o carte pe scribd de exemplu, multumesc si mult succes!

8:23 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home