joi, august 23, 2007

Kigali-Rwanda
Inca o zi in Rwanda. As mai fi stat inca o luna , dar ….vineri plec ,la drum ca nu-i timp de pierdut !!!
Peste tot in Africa unde am stat ( pana si in cort) aveam plasa de tantari dar niciodata nu am pus-o , imi era lene cand ma culcam sa o mai intind si nu avea timp tantarul sa bazaie ca eu adormeam in secunda urmatoare de cand puneam capul pe perna, iar cand adorm poate sa fie invazie de tantari ca nu-I mai aud ; aici la Beki nu sant deloc tantari si deci nici plasa la pat; oricum perioada de incubatie la malarie este 21 de zile deci daca va e frica nu veniti pe la mine cand ma intorc cel putin 2 saptamani. Daca ma prezint la Bucuresti , la aeroport cand vin cu simptome de gripa , si le spun ca vin din Uganda si Rwanda ,astia ma baga in carantina…Beki mi-a spus ca acum au aparut medicamente performante care te vindeca in 3 zile, totul este sa o iei din timp. Si nu raman sechele cum se spune, ea a avut de 3 ori in 20 de ani si daca o tratezi de la inceput totul este sub control.
Ieri seara am fost la discoteca ; numai eu cu Silviu !....am ajuns pe la ora 11.30 si nu era mai nimeni….ne-am gandit ca era in cursul saptamanii si nu vin negrii ,dar dupa ora 12.30 au inceput sa apara si daca la inceput negresele nu erau atat de dragute, dupa ora 1 au inceput sa apara “gazelele”…si dansau atat de frumos!,,,,si erau unele atat de frumoase !!!...si atatea prostituate au venit la noi !!....si nu mai stiam cum sa scapam de ele!....
A fost o noapte placuta,muzica excelenta, si africana si internationala, am dansat, ne-am “clatit” ochii , si pe la ora 2 ne-am intors ….si nu va ganditi ca m-am apucat sa scriu blogul…..
A , si inainte de a pleca la discoteca una din angajatele lui Beki, ne-a facut tuturor masaj african ( a zis ca-I african dar, era ca si cel din Romania !) si deci am ajuns la discoteca total relaxati !
Planul meu initial era sa mergem si in Burundi ,dar datorita Kilimanjarului am abandonat aceasta tara ,iar Beki cand a auzit ne-a spus ca ei au un hotel –restaurant si acolo ( in Bujumbura-capitala Burundi) iar saptamana trecuta cand a vorbit cu seful de acolo a auzit impuscaturi pe strada si i s-a spus ca acolo au reaparut problemele , iar Burundi este tara in care situatia este ca o sinusoida, cand bine, cand rau….daca as fi mers acolo cu siguranta in perioada aia ar fi fost bine….si nu m-as fi speriat!...data viitoare , impreuna cu Congo care iar se spune ca este o tara superba.
M-au rugat multi sa scriu si despre tarile unde am fost inainte sa ma apuc de blog ( apropo, la fel ca aici cu viza am patit in Republica Dominicana unde m-au lasat sa intru fara viza, dar la iesire m-au intrebat de ce nu am ,si am targuit mult cu ei ….sa ma lase sa plec ! )dar credeti-ma nu are acelasi farmec pentru ca nu mai este totul cald ca si acum si in plus ….cand sa scriu ?...poate la pensie !! Cred ca ideal este sa scrii seara cand ai totul proaspat in memorie si inca mai traiesti momentul...dupa un timp se mai stinge din intensitate ….
In Rwanda , localnicii se casatoresc si in general nu mai divorteaza; au amante, pleaca de acasa, fac copii cu altele, nu-si vad nevasta cu anii, dar nu divorteaza.
Maine e ziua de nastere a lui Alin ,si Beki a dat o masa in seara asta in cinstea lui….specific rwandeza, cu carne de miel ( am mancat noi pt ca Alin e vegetarian) , un fel de mamaliga din nu stiu ce cereala , si multe sosuri extraordinar de gustoase. La sfarsit a venit un tort de casa si i-am cantat “la multi ani “ iar la sfarsitul sfarsitului am dansat impreuna cu negrii-angajati in hotelului , incercand sa tinem pasul cu ei ; dar sa tineti minte cand langa voi danseaza niste negrii sa va dati la o parte pentru ca va eclipseaza !!.... si pe langa asta miros ingrozitor de tare!....probabil nu toti dar majoritatea cu siguranta sunt certati cu apa !....
Si la sfarsitul, sfarsitului,a sfarsitului de seara, am plecat toti la discoteca ( doar este ziua lui Alin, si trebuie sa chefuim !!!) si dupa ce am colindat cateva discoteci noi( toate erau aproape goale), ne-am oprit tot la cea la care am fost eu cu Silviu ieri si le-am arata lui Alin si Marius cat de bine danseaza negresele si cat de bine arata unele “gazele”….
Maine plecam cu avionul in Tanzania ; nu avem viza , nu stim unde mergem, ci doar am vorbit cu o agentie si trimite un ghid sa ne duca pe Kilimanjaro ( sper sa nu fie un deal pe care sa scrie Kili’ si gata sa ne ia banii…) . Daca ne trebuie viza pentru Tanzania,inapoi in Rwanda nu ne pot trimite, pentru ca nu avem viza ( a Rwandei)deci trebuie sa ne lase sa intram , iar in legatura cu echipamentul am auzit ca putem sa inchiriem sau sa cumparam de acolo….sunt sigur ca o sa fie totul O.K. , si deasemenea sunt sigur ca nu voi putea posta nimic de pe munte , asa ca putina rabdare 6 zile cat dureaza ascensiunea, iar apoi promit sa postez si poze iar pe voi sa va aduc pentru cateva momente pe Kili’( asa se cheama muntele Kilimanjaro de catre localnici)
Mai am o ora de somn , dar ma bazez pe cele doua de pe avion pana in Tanzania…..si tineti-ne pumnii pe munte,,,nu va fi usor…mergem la 6000 de metri…!!!!

6 Comments:

Blogger catalinpetru said...

de ce nu activezi rss-urile?

10:23 p.m.  
Blogger Loteria Euromillions Online said...

pana la urma in Rwanda ai intrat terestru sau cu avionul? ca o sa ajung si eu acolo si am vazut ca trebuie viza inainte.
multam,

6:35 a.m.  
Blogger Loteria Euromillions Online said...

pana la urma in Rwanda ai intrat terestru sau cu avionul? ca o sa ajung si eu acolo si am vazut ca trebuie viza inainte.
multam,

6:35 a.m.  
Blogger Kiki said...

pana la urma in Rwanda ai intrat terestru sau cu avionul? ca o sa ajung si eu acolo si am vazut ca trebuie viza inainte.
multam

6:37 a.m.  
Blogger Vlad said...

salut, aceeasi intrebare o am si eu, ai reusit sa obtii viza la intrare? sau ai luat-o din tara?

1:07 a.m.  
Blogger Camila360 said...

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
(1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
(2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
(3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
(4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
(5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
(6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
(7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
(8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
(9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
(10) Aveți nevoie de un loc de muncă
ogagakunta@gmail.com

2:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home