vineri, august 10, 2007

“CUVANT INAINTE”……de a ajunge in….
Africa !...de cate ori am visat sa cutreier acest pamant cu oameni negri, de cate ori am visat soarele dogoritor al savanei africane, de cate ori m-am gandit, oare cum ar fi sa ma plimb prin jungla africana si sa vad animalele la ele acasa,de cate ori mi-am imaginat sa stau in mijlocul unui trib african si sa socializez cu membrii acestuia,de cate ori mi-am dorit sa ma plimb cu balonul deasupra nesfarsitei intinderi a junglei si sa privesc si sa admir animalele fara ca ele sa ma vada si sa fuga si mai ales fara sa ma tem eu de ele…..de multe ori !!...dar nu m-am opri niciodata din vis !!..... , nimeni nu-ti poate lua aceasta placere!,…si ce fericit esti cand visezi!...si v-am mai spus , e gratis !......accesibil tuturor!.....si mai mult de atat intr-o zi visul poate sa devina realitate, si de ce sa nu fim toti pregatiti pentru orice “realitate”.!?
In ultimul timp am inceput sa-mi caut propriile limite de a visa….nu mi le-am gasit!…dar nu ma opresc !...
Cand eram mic, privind la inceput caietele de colorat iar apoi atlasele geografice frumos colorate despre Africa , imi imaginam ca Africa inseamna numai jungla cu fauna si flora, si ca acest teritoriu apartine animalelor salbatice ;am mai crescut un pic si-n imaginatia mea efervescenta ,ajutat de cateva povestioare cu lei, tigrii,maimute,elefanti, am incadrat jungla intr-o lume indepartata, inaccesibila si misterioasa ….. si am mai crescut un pic si am invatat ca Africa este unul dintre continente in care traiesc numai …”negri” si mult timp am asociat Africa cu negru …acum stiti de ce voi numi acest continent , “Continentul Negru”.
Trebuie sa va marturisesc ca in august totul era planificat si aranjat pentru a “cuceri” America de Sud; informandu-ma despre vremea din Chile si Uruguay am aflat ca acolo am mari sanse sa ma intalnesc cu multi sportivi profesionisti care se antreneaza pentru urmatoarea olimpiada …de iarna. In emisfera sudica acum este iarna si chiar daca eu iubesc la fel de mult toate anotimpurile, prefer cand calatoresc sa ma bucur de exterior fara sa merg grabit si indoit de spate datorita frigului;m-am hotarat sa aman cateva luni America de Sud si ce puteam pune in schimb pentru august decat…Fascinantul Continent Negru !...sper sa nu regret!....si nici voi !....
Of ! ce dor imi era de tastatura laptopului ( pe care o folosesc numai cand sunt in afara) , ce dor imi este de noptile in care scriam aventurile traite cu cateva ore in urma, ce dor imi este de asteptarea ca voi sa cititi si sa pot sa va aduc alaturi de mine chiar daca doar pentru cateva minute (este deajuns pentru a deschide un subiect de vis), de asteptarea “feed-back”-ului vostru (“raspunsului” vostru) care pentru mine este un izvor de energie si fara impresiile, intrebarile,sugestiile , mesajele de incurajare, bucuria pe care simt ca o traiti(cand imi scrieti!), acest blog nu ar mai fi existat in forma actuala.
Vreau sa amintesc pentru cei care nu au citit si deasemenea pentru cei care vor sa reciteasca despre tarile vizitate in ultimul an , puteti intra in arhiva blogului si citi oricand doriti (sau sa va documentati in caz ca v-ati hotarat sa vizitati vreo tara din cele “batute” de mine) si nu ezitati sa ma intrebati despre orice va intereseaza, chiar daca nu are legatura cu tara “curenta” ….si nu uitati e-mail-ul meu : costinelstef@yahoo.com in limita timpului disponibil va voi raspunde tuturor.
Acum cateva luni nu m-as fi gandit ca o sa am sute de cititori , si ce este imbucurator este ca numarul acestora creste si asta datorita voua care recomandati blogul mai departe tuturor prietenilor, vecinilor, colegilor de servici si tuturor cunoscutilor ; lasati pe ei sa hotarasca daca vor citi sau nu , daca le va placea sau nu, si nu cenzurati pe nimeni cand va ganditi cui sa recomandati acest blog….chiar eu am facut aceasta greseala si am considerat ca unor cunostinte nu le-ar placea si nu le-am spus de el; au aflat din alta parte si acum sunt unii dintre cei mai infocati cititori…desi avem impresia ca , cunoastem unii oameni destul de bine ,de multe ori avem surprize. A, si sa nu va imaginati ca nu s-a intamplat si invers !....
Nu stiu cati dintre voi aveti un blog dar este ceva magic : scri in fata unui public invizibil,dar pe care il simti, scri intr-un loc in care nu te cenzureaza nimeni,intr-un loc in care esti tu insuti fara perdea….e minunat !!.
Sunt momente cand ma simt datorita blogului in “al noualea cer” :la diverse intalniri, oameni pe care nu-I cunosc si fac cunostinta cu ei cand aud cine sunt, se blocheaza un moment iar apoi exclama satisfacuti: -“dar eu va cunosc ! ,cand calatoriti,va citesc in fiecare dimineata la cafea si reusiti sa ma scoateti cateva minute din viata reala si sa ma aduceti intr-o lume de care doar am auzit dar nu am avut curajul sa visez !”….atunci sunt cel mai fericit !!!!!.....
Diferit fata de alte calatorii, aceasta tura prin inima Continentului Negru va fi impreuna cu bunul meu prieten Silviu ( este pe aceiasi lungime de unda cu mine , ca om ) si alti doi prieteni de-ai lui , pe care nu-I cunosc dar nu pot decat sa sper ca voi valida proverbul : “cine se aseamana , se aduna”….
Nu pot decat sa va multumesc ca sunteti alaturi de mine intr-o noua incursiune spre maretul continent negru si sper ca si visele voastre sa devina reale si sa va puteti bucura curand si voi de fascinanta lume a calatorului prin nenumaratele locuri de vis ale planetei in care traim.
Un pic de rabdare si in curand sper sa va lasati gandurile sa zboara spre inima acestui misterios continent….va reamintesc ca singura teama a mea este sa nu va dezamagesc si va promit ca voi face totul pentru ca voi sa puteti spune la sfirsitul turului ,din nou : “am fost iarasi cu Costin , acum pe Continentul Negru !, mai vreau si data viitoare !”….si atunci eu voi fi din nou, FERICIT !...

4 Comments:

Blogger emese said...

ce surpriza!
nota 10 pt alegerea destinatiei cu siguranta va fi un tur tare interesant pe care abia astept sa-l parcurg prin intermediul tau
se pare ca se implinesc visele (asta imi da speranta si putere sa visez in continuare poate, poate cine stie )
abia astept sa citesc impresiile si comentariile tale despre continentul negru dar sa nu uiti de fotografii
bafta multa si ai grija ce mananci pe acolo
te pup EME

9:20 a.m.  
Blogger anaely said...

Voi fi cu tine pe continentul- negru,citind ce tu poti vedea... Bucure-te si imparte cu noi realitatea unui vis implinit... Ai dreptate,poti fi fericit atunci cand imparti bucuria ta cu altii.. Ai grija de tine.< ileana>

12:43 p.m.  
Blogger Adinutza said...

Ce este visul? "O stare de spirit.
Euforia unei vieti posibile, in stare de increat, dar pe care Eu o voi trai.
Viata, sansa, momentul, clipa pe care mi-o doresc, spre care aspir si pe care o voi avea.
O calatorie in viitorul meu.
O speranta.
Tot ce vreau sa mi se intample.
Planificare viitorului meu.
O idee, o strafulgerare de moment, care poate fi implinita.
O incursiune fantastica in viitor.
Un plonjon fara riscuri in viata care ma asteapta.

Totul se poate implini, doreste-ti, viseaza, imagineaza-ti,
va fi frumos! Crede si nu te opri!"Cu totii visam ..cu totii ne putem implinii visele..

2:25 p.m.  
Blogger Camila360 said...

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
(1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
(2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
(3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
(4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
(5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
(6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
(7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
(8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
(9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
(10) Aveți nevoie de un loc de muncă
ogagakunta@gmail.com

2:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home