duminică, iunie 08, 2008

Imi face o deosebita placere ( si nici nu stiti ce fericit ma simt) sa va anunt ca am lansat (in lipsa...) cartea "Jurnalul unui vagabond prin lume" in acelasi timp cu inaugurarea site-ului meu www.costinstefan.ro unde de acum puteti afla informatii despre locurile pe care le-am vizitat, le voi mai vizita si puteti intra in legatura cu mine si ,sper, alti "vagabonzi" pe forumul site-ului; deasemenea puteti sa comandati si cartea pe care sper ca va fi mai usor sa o cititi( daca nu ati facut-o pe blog) sau s-o recomandati prietenilor, rudelor, colegilor de serviciul, vecinilor, dusmanilor :-) ... sau s-o faceti cadou cuiva care iubeste sa "vagabondeze".
Astept cu nerabdare opiniile voastre si sper sa nu va dezamagesc in continuare...
Lectura placuta !...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Costin... trebuie sa cumpar cartea si sa ne vedem pentru un autograf!

Diana

10:51 p.m.  
Blogger Unknown said...

Costin... trebuie sa cumpar cartea si sa ne vedem pentru un autograf!

Diana

10:52 p.m.  
Blogger mihaela said...

asa initiativa ca a ta si a danei merita cunoscuta si ras-cunoscuta!va recomand tuturor prietenilor mei!promit!

4:56 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home