luni, februarie 19, 2007

Ziua 3 -in direct
Am avut o jumatate de zi mai mult decit plina , facind rafting ( cu barcile pe riu rapid de munte), apoi vizitind o padure plina de maimute( rezervatie) unde m-am batut cu o maimuta pt ca era sa ma muste( desteptul de mine am pus mana pe ea si ea s-a repezit la mine-si ne-a repetat de sute de ori ghidul sa nu punem mina !) apoi am venit la hotel unde in 10 minute trebuie sa plecam la masa....problema este ca seara voi ramine in oras ( ieri seara nu am ramas si mi-a parut rau) si probabil ca ma voi intoarce....spre dimineata.....si v-ati prins unde "bat"....nu cred ca la ora aia o sa mai am eu chef sa scriu....
Deci nu intrati in panica daca intirziu o zi sau doua....oricit mi-as dori eu sa scriu , poate mai mult imi doresc sa vad cit mai multe si sa nu pierd nimic....va promit ca va scriu tot ce o sa fac noaptea in centru( discoteca-cu cine, baie noaptea-aici poate ca nu va zic cu cine !?-hi!, hi!, de fapt va scriu tot ce fac!!!!.....)
Pe curind !....