joi, februarie 15, 2007

Nu dupa mult timp, va urez din nou un sincer bun revenit,sau un calduros bun venit, pt cei care v-ati familiarizat cu blogul( jurnalul) meu, respectiv cei care abia acum descopera ca pot sa “viziteze” ,sa “simta”,sau de ce nu sa “fie” in locuri mai mult sau mai putin speciale alaturi de mine si sa traiasca linga mine experiente unice.
Inca o data multumesc tuturor pt incurajarile pe care le-am primit si sper cu ajutorul lui Dumnezeu sa nu va dezamagesc( am emotii credeti-ma,pt ca stiu ca asteptati din ce in ce mai mult de la mine),pt a putea multi dintre voi spune la sfirsitul calatoriei: “am fost si eu cu Costin,mai vreau sa merg si altadata cu el !!”
Mi-as dori sa pot sa schimb lucrurile care nu va plac, dar pt aceasta trebuie sa stiu unde anume mai am de invatat( nu am primit nici o critica,din pacate sau din fericire) iar daca sunt perfect…. spuneti-mi-o cit mai des!!!....imi place !!...cui nu-i place ?
Deci, unde plec maine ?: in arhipelagul Indonezian, pe cea mai cunoscuta insula a arhipelagului, datorita deshiderii turistice, Bali.
Hai sa va povestesc un pic “istoria” acestei excursii:
Multi dintre voi probabil ca ati auzit de firma germana Vaillant, firma care produce centralele termice cu acelasi nume si care incepind de anul trecut si-a deschis o reprezentanta in Romania ; produsele erau de multi ani pe piata romaneasca dar importate de o firma romaneasca care le si distribuia in Romania prin intermediul mai multor firme din care faceam si eu parte. Anul trecut ,luind nastere reprezentanta si datorita volumului mare de produse vindute, firma mea a devenit distribuitor direct, avind relatie directa cu aceasta. Conducerea firmei germane a hotarit organizarea unei intilniri cu majoritatea distribuitorilor, aceasta intilnire urmind a avea loc in …Bali. Fiind prima intilnire ,probabil ca vor sa ne impresioneze de la inceput si s-au hotarit la acest loc exotic ( nu m-as mira daca la anul o sa fie in Poiana…Brasov) Totul este suportat de firma Vaillant, si fiind o firma puternica si cu traditie vom avea parte de servicii de 5 stele ( nu este stilul meu dar ma “sacrific”)
V-am facut aceasta introducere deoarece va fi o excursie aparte fata de celelalte si voi scrie si despre programul “team buildingului” organizat de firma( la cit platesc merita sa scriu si despre ei cite ceva). Totusi voi insista ca si pina acum cu caracteristicile tarii si poporului, cu lucrurile care mi se vor parea interesante si nu in ultimul rind cu atmosfera pe care o voi intilni. In legatura cu programul, totul este invaluit in mister si ne-au promis multa surprize( sper ca placute), dar una din ele am reusit sa o aflu si anume o zi in capitala Malaysiei, Kuala Lumpur….pina acum totul e O.K., nu?
Ce mi s-a parut interesant a fost decizia de a innopta in Bucuresti inainte de a pleca( la un hotel de 4-5 stele, Ramada,unde totul este la cel mai inalt nivel) pt a nu fi obositi inaintea unui zbor de 15 ore ; este o idée geniala! In toate plecarile mele indepartate(majoritatea zborurilor pleaca dimineata), noaptea dinaintea zborului nu dormeam( pregatirea bagajului mereu era seara in ultima clipa,2-3 ore pe drum, 2 ore inainte de a pleca avionul trebuie sa fi la aeroport) iar apoi inca o noapte pierduta pe avion si ajungeam la destinatie frint.Acum o sa dorm linistit, ma scol dimineata, maninc si direct la aeroport….destepti si nemtii astia!...Dar nu s-au gandit ca eu o sa stau sa scriu !...oricum este ora 12 si am timp sa dorm ( cu conditia sa ma culc acum …..ceea ce voi face !!)
Deci f curind in direct din Bali!....