luni, ianuarie 29, 2007

Am ajuns acum citeva ore la Koh Tao si sunt atit de excitat si incintat de ce este aici incit vreau sa impart cu voi pt citeva minute ( sunt atitea de vazut incit nu stau la internet mai mult de 5 minute) din aceasta insula minunata.
Am ajuns in Paradis !!!!....a treia oara cind ramin fara cuvinte(si cu gura cascata) in viata mea...v-am zis :Andreea Marin , in India la Varanasi si ACUM !!!......dar acum stau de vreo 2 ore cu ea deschisa!!!....
Nu stiam ca in Paradis se ajunge atit de usor.....si doar nu am facut doar fapte bune in viata !!!...si mai ales costa atit de ieftin....pe vas cineva din America imi spunea ca este atit de misto si sa nu mai spunem la nimeni ca sa nu se aglomereze...eu sunt de alta parere!!!!....as fi in stare sa va platesc la toti biletul de avion pina aici ( am aflat cea mai ieftina cale-cu liniile Singapore 600 de euro) ca sa va bucurati si voi de Paradis....
Mi-am luat o cabana(bungalow) chiar la mare , am pontonul meu, ( si nu stiu ce mai am , dar e ca in filme !!!) .....m-a costat..atentie 15 euro....si gaseam si cu 10 dar in spate la 10 m de plaja...
Deja am inchiriat motor (8 euro pe zi...si gaseam si cu 5 dar am vrut enduro ) si m-am plimbat putin prin insula... dar aveam si atunci gura deschisa si astept acum sa mi se inchida ca sa pot sa plec iar....am mincat cu 2 euro de era sa nu mai plece motorul cu mine...iar atmosfera EXTRAORDINARA !!!
Am facut o greseala mare(mai fac si eu greseli ca doar nu sunt perfect): am plecat in Thailanda pt numai 8 zile.....ghinion ca aici nu stau decit 4 zile(initial am vrut doar 2 dar m-am hotarit sa termin turul aici)...dar hai sa gindim pozitiv si sa spunem ca o greseala nu este GRESEALA decit daca o faci si A DOUA OARA !...poate cineva sa ma contrazica ??...