marți, ianuarie 30, 2007

Ziua 6
Tocmai m-am intors din adincuri....
Am plecat dimineata la 6.30 in larg si am facut 3 scufundari impreuna cu niste fanatici care au mai facut una dar eu nu am mai rezistat....toate la 35 de metri...nu prea e indicat dar ei sunt de citeva luni aici si au zis ca e O.K. Se spune ca nu ai voie pt a nu risca accidente la 35 de metri ...de fapt ori ca esti la 15 sau la 50 este identic-actioneaza identic asupra organismului..doar ca la peste35 intervine asa zisa betie a adincurilor-va povestesc mai tirziu despre ea!...acum ma duc sa maninc...sa inchiriez iarasi motor si sa plec in jungla(mi-au vindut niste ponturi americanii de pe vas unde sa ma duc )
Am venit doar sa public ce am scris ieri seara si nu am putut sa nu va scriu ceva in direct...am facut multe poze dar sa vad cind am timp sa le micsorez si sa le pun pe blog...O zi buna la si nu atit de friguroasa ca ieri va doresc !!!!....