sâmbătă, februarie 17, 2007

Ziua 0
Nu ,nu sint inca in Bali dar scriu din avionul care ne va duce la Kuala Lumpur ,de unde vom lua alt avion mai mic care ne va “parasuta” in Bali. Zburam cu liniile aeriene malaeziene si credeti-ma ca este cel mai placut zbor din cite am avut pina acum; este prima oara cind zbor cu ei dar cu adevarat te fac sa te simti ca in “al 9-lea cer” ( de fapt zburam la noua mii si ceva de metri , cu noua sute si ceva de km.pe ora, iar temperratura de 90 grade Farenheim?) Incepind de la mancare( prima oara cind pot sa aleg mai multe feluri ) , atentia acordata de insotitorii de bord tuturor calatorilor( atit de frumos vorbesc,zimbesc, si spun de fiecare data “multumesc’-chiar daca ii ceri tu ceva !), programul de muzica si filme si terminind cu zborul propriu-zis f lin si pina acum fara probleme…cinste lor , asiaticilor !.....inca o data ne dau o lectie de politete dusa la extrem…..
Cum voi privi de acum pipitele de la Air France cu aerele lor de vedete( nu toate) cind imi voi aminti modestia asiaticelor!!???.....nu tin minte sa-mi fi zimbit vreo insotitoare atit de des ca in avionul asta, si culme ca zimbesc tuturor pasagerilor indiferent de sex…
Dar sa lasam liniile aeriene si sa va povestesc un pic si altceva: mi-am facut in Istambul o gasca misto de tovarasi( pe unii ii stiam pe altii i-am cunoscut astazi)de calatorie cu care am ris incontinuu toata perioada de asteptare si sper sa continuam la fel tot parcursul excursiei…
Deoarece a trebuit sa schimbam linia aeriana(de la Bucuresti am venit cu turcii) ,am intrat in Turcia( ciudat nu au drum de tranzit) si am cumparat viza de(10 euro) iar apoi am iesit din nou …ciudat !...dar oricum au platit nemtii…
Senzational !!....chiar acum am survolat Dubaiul si am vazut ceva nemaivazut….orasul intreg vazut noaptea de sus , luminat de vis , iar autostrazile care intra in metropola luminate si ele parca ar fi niste articulatii drepte. Este cu adevarat un spectacol unic, iar tot avionul s-a inghesuit la geamuri si stateam toti ca ciorchinii sa ne uitam. Dupa survolarea Dubaiului( am recunoscut insulele artificiale in forma de palmier) am mai trecut pe deasupra altor orase si a mai trecut aproape o ora de zbor….deja fac calcule cind sa-mi intercalez in programul pe anul acesta o vizita in Emirate….ce ziceti?...mama sigur iar tresare cind aude ca plec iarasi!...
Curios ca avionul este doar jumate plin si am putut sa-mi schimb locul pe un rind de 4 scaune unde sunt singur si as putea sa ma intind sa dorm dar pur si simplu nu-mi este somn; poate mai tirziu …
Am intilnit in aeroport un roman care a mai fost in Bali si cind a auzit unde stam a ramas surprins stiind ca ,complexul respective este cel mai luxos de pe insula; se spune ca este frecventat des de vedete….da ce noi nu suntem vedete!!!...apropo se numeste Ayodya Resort. iar in Kuala Lumpur stam la intoarcere in unul din cele mai luxoase hoteluri, Pan Pacific….daca are cineva drum prin zona cu mare placere impart camera cu el ( sau ea…) fara nici o pretentie financiara…
Diferenta de fus orar este de 6 ore si nu cred , la cit de entuziasmat sunt( de fapt eu mereu sunt asa cind sunt in tururi) sa sufar din cauza asta ; vom vedea !
Trebuie sa va spun ca insula Bali este singura din intreg arhipelagul Indonezian care are o populatie predominant hindusa( de aceea si atentatele faimoase din 2002-voi reveni!) fata de celelalte 14.000( dupa unii 18.000) de insule care compun aceasta ciudata (geografic) tara ,si eu cum m-am obisnuit cu indienii( predominant hindusi!) abia astept o reintilnire cu “zeii”… o sa le transmit multe salutari si din partea voastra!....
In alta ordine de idei am citit ca acum citeva zile a mai murit o femeie in Indonezia de gripa aviara ( faimosul virus H5N1) virusul omorind pina acum in Indonezia un numar record de 65 de persoane….(tara cu cel mai mare nr. de victime)….mama sigur nu mai doarme pina nu ma intorc si inca vreo citeva zile dupa…. Promit sa nu maninc carne de pasare…cruda !...Oricum stiti parerea mea: daca este sa se intimple se intimpla oricum !!...Daca va este frica dupa ce ma intorc bagati-ma in “carantina” in sensul ca nu va apropiati de mine citeva zile…
Gata inchei relatare in direct din avion pt a incerca sa ma intind ( unde mai gasesc eu asa un pat in avion?)si pregatiti-va , nu mai e mult si relatez din Bali…

1 Comments:

Blogger dana said...

....ce frumos e sa citesc toata aceasta povestire a ta...imi aduc aminte cu mare placere de acesta excursie....

6:09 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home