marți, februarie 20, 2007

Ziua 3
Cel mai bun timp pt a scrie este in ziua respectiva in caz contrar ,a doua sau a treia zi nu mai ai “cald” in memorie si uiti multe lucruri importante avind deja alte idei din ziua curenta
O sa incerc sa scriu despre doua zile in seara asta si sper ca pina dimineata sa reusesc sa ajung la zi…
Ziua a treia a fost dedicata dezvoltarii spiritului de echipa ( americanii numesc team-building) si deasemenea dezvoltarii spiritului de lupta, imbinind acestea cu un pic de sport si multa , multa distractie.
Pt cine nu stie raftingul( se traduce plutarit, “raft” insemnind barca gonflabila) este un sport relativ nou care prinde din ce in ce mai mult deoarece imbina sportul in aer liber cu admirarea naturii de-a lungul unui riu de munte. Farmecul lui consta in imprevizibilitatea traseului pe care barca il urmeaza deoarece de multe ori nu o mai poti controla si te poti invirti, lovi de mal sau stinci, rasturna ,(dar avind un echipament corespunzator nu te poti accidenta) totul putind duce la o distractie maxima si deasemenea poti sa te bucuri de locuri cu peisaje unice.
Organizatorii ne-au format in 10 echipe fiecare avind 3 sau 4 coechipieri , misiunea fiind sa indeplinim niste atributii care aparea de-a lungul traseului si pt care a trebuit sa muncim serios desi la inceput ni s-au parut “floare la ureche”) . Spre exemplu trebuia sa aruncam cu baloane umplute cu apa in diferite tinte , sa gasim steagurile echipei de care apartinem ,sa trecem prin jaloane ,la toate fiind punctati si nunerotati pt a se intocmi un clasament. Toti participantii si-au intrat in “rol” si au dat tot ce au putut din ei si in final toti s-au declarat multumiti de “fun-ul’( distractia-suna bine in engleza!) avut. Deja se practica si in Romania si in citiva ani va ajunge un sport f raspindit mai ales ca avem locuri superbe si inca “virgine”.Problema in Romania este durata sezonului( nu este distractiv sa mergi cind ploua sau este vreme rea) care este nesemnificativa comparativ cu sezonul in tari tropicale( practic permanent), si nu vad pe cineva sa investeasc in asa ceva sis a promoveze acest sport. Am mers cam 10 km in aproximativ 2 ore iar la sfirsitul traseului am facut dus( conditii deosebite), dupa care am mancat si baut ca “spartii” , in timp ce ne reaminteam situatiile haioase( si mai putin haioase) din timpul (putem sa-I spunem ) competitiei.Daca veti avea ocazia sa practicati, nu pierdeti sansa unei distractii combinate cu sport in mijlocul naturii si oriunde ar fi aceasta, cursul unui riu de munte nu poate fi decit de vis .
Am plecat satisfacuti dar multi din noi frinti fizic ( multi dintre noi pierzind noaptea precedenta prin cluburi , discoteci sau unii chiar in club la piscina si in ocean)spre urmatoarea destinatie din program si anume o padure ( era de fapt o rezervatie ) plina cu maimute. Se spune ca padurea este sfinta datorita maimutelor care sunt considerate de hindusi animale sfinte.
La intrare am cumparat banane si ghidul ne-a spus insistent sa nu atingem sub nici o forma maimutele pt ca ne pot ataca. Asa dragute erau cind iti luau banana din mana si nu m-am abtinut sa nu pun mana pe capul uneia … atit de tare s-a suparat maimuta ca a sarit pe mine ,la bataie, sa ma muste uitind ca eu i-am dat banana. Am reusit sa o dau jos de pe mine dar am ramas mult timp cu sperietura…sa ascultati mereu de oamenii cu experienta si mai in virsta !!!...
Ne-am intors la hotel si in 20 de minute a trebuit sa ma spal,imbrac, sa merg si la toaleta(v-am spus ca maninc atit de mult de ma speriu si eu) si sa mai si scriu pe blog citeva cuvinte.
Cina am luat-o la faimosul( exista francize peste tot) restaurant “Planet Hollywood” unde pe mine personal nu m-a incintat si nu cred ca mai calc vreodata prin lumea asta prin vreo franciza P.H…..
Impreuna cu citiva din grup am ramas in centru si am inceput sa cautam vreo discoteca sa putem dansa; dupa citeva locuri neinteresante am nimerit la un club de reagge cu muzica “live” si alaturi de asiatici( in afara de japonezi , si chinezi alta natie n-am vazut) am incins un chef de am speriat statiunea. Nici nu stiu cind a trecut timpul dar interesant este ca noi am inchis clubul( primul club in care stau pina la inchidere…numai in vacanta se poate intimpla!) Imaginati-va noi europenii( si mai ales eu) cum suntem inalti cum apaream pe linga asiatici !!....toti se lipeau de noi sa faca poze de parca nu au mai vazut europeni inalti….erau tare haiosi cum ne rugau sa facem poze cu ei-f sfiosi si cu mult bun simt. Am avut cu totii “fun” ( in America la Dysney-Land a mai patit asa dar acolo erau negrii care m-au chemat pe scena ….ce vacanta frumoasa am avut si acolo, pacat ca pe vremea aia nu scriam!) si am ajuns dimineata la hotel , deci cit credeti ca a mai dormit!?..