joi, octombrie 19, 2006

Am schimbat bani de-ai lor(rupii) si am iesit sa luam taxi,cind ne intilnim cu Ajati care ne astepta de …2 ore ,dar afara la taxiuri; parca l-am vazut pe Dumnezeu asa ne-am bucurat
Ne-am inghesuit toti intr-un mini bus si am ajuns la un hotel
Eu am avut un soc ,dar un soc in sens pozitiv:
Ma asteptam sa ma intimpine Delhi cu o arsita de nerespirat,sa fie o aglomeratie infernala,mizerie de nedescris,hotel fara w.c. ,mizerie si multe alte lucruri terifiante.
In schimb am gasit o temp ideala (20 grade) ,fara aglomeratie(la 1 noaptea) iar cred ca intunericul a acoperit mizeria ca eu nu am vazut-o: ce am vazut erau multi oameni care dormeau pe strada pe cartoane si fara sa fie inveliti cu nimica(oamenii strazii).Ajati mi-a spus ca iarna mor multi din ei-e si la oameni selectia naturala-
Pe aproape toate masinile scria “please horn”, se clacsoneaza in draci iar in fct de marime masinile au prioritate;nici osansa sa conduci aici mai ales ca e ca la englezi pe sting
Am ajuns la hotel si alt soc :hotelul cu de toate iar pretul 3 euro de persoana…fara cuvinte….si eu mai stau si singur in camera
Deci este mult mai mult decit m-am asteptat(pina acum) iar Ajati face tot posibilul sa ne simtim “ca acasa” adica excelent….
Abia astept ziua de maine-de fapt acum e ora 3 dimineata-si atit sunt de excitat si incintat incit nu pot sa dorm …..pote prind rasaritul…
Abia astept zilele urmatoare…..voi?