miercuri, octombrie 18, 2006

V-am lasat sa ma invidiati un pic,dar am uitat sa va spun ca de sambata se alatura grupului inca o femeie ,Carmen (Ajata) pe care de fapt o stiu si care m-a convins sa vin acum in India.
Am plecat cu avionul si pt prima oara nu mi-am luat de citit lectura usoara(ziare,reviste a la Star,etc.)am meditat(poate mult spus )la viitorul apropiat care se anunta a fi unul neobisnuit(deocamdata asa il numesc)
Ora 8 dimineata-aeroportul Milano. Am fost de citeva ori aici si m-au impresionat 2 lucruri in mod deosebit: Domul si lumea modei ;este cu adevarat capitala modei !poti sa cheltui mii de euro(daca ii ai ) pe “toale”, dar deasemenea te poti plimba prin magazine ale renumitelor case de moda clatindu-ti ochii si delectindu-te cu ultimele tendinte ale modei(fara sa te plictisesti) Sa nut e uiti la prêt ca o sa faci “UAU!. Acolo mergi cu cardul si nu teuiti la pret
Domul este impunator si impresionant, face mai mult decit oricare magazine de moda;
dar hai sa nu comparam asa cum nu putem compara Italia cu India !
Se spune ca , cu cit partea materiala creste cu atit partea spirituala descreste, totusi italieni sunt oameni credinciosi(sau poate doar isi spun asa !) ;nu stiu!
Daca aveti ocazia nu ratati Milano desi orasul preferat al meu din Italia este Roma.Si acolo am fost de citeva ori si m-as mai duce oricind cu drag
De fapt pot spune ca este cel mai frumos oras din lume –vizitat de mine-. Fiecare piatra are istoria sa iar cind intri in Colisseum sau in Capitolium sau in Vatican ti se face pielea “gaina”
As putea sa povestesc ore despre Roma dar mai bine va urez sa o vedeti “live”-nu puteam sa nu spun nimic despre orasul meu preferat-
Desi suntem inca in Italia o lasam si ne intoarcem la destinatia noastra
Inainte cind tranzitam prin aeropoarte nu remarcam indieni –sau nu-I bagam in seama-dar acum remarc ca sunt destui ,doar nu degeaba sunt un milliard.
Peste citiva ani populatia Indiei o va depasi pe cea a Chinei deoarece China are o politica demografica foarte eficienta:o familie-un copil,si a stopat nult ritmul de crestere a populatie.India creste sensational
Am uitat sa va spun ca Daniela si Filomela vor ramine in India mai mult timp deci de maine va fi mai mare populatia.
La poarta de imbarcare spre Delhi se string indieni….ma duc sa vorbesc cu ei