luni, octombrie 16, 2006

Costin va ureaza un sincer “Bine ati venit” ! si spera sa nu va dezamageasca ptr. urmatoarele 2 luni
Vreau sa va dezvaluiesc ca este pt. Prima oara cind tin un jurnal(am mai tinut unul dar de dragoste cind aveam 14 ani si eram indragostit de vecina de jos dar din pacate l-am rupt sa nu-l citeasca nimeni-ce prostie mare !) si sunt convins ca nu o sa fie la inaltimea dorita si asteptata de multi dintre voi dar sunt convins de asemenea ca nu va va obliga nimeni sa cititi ceva ce nu va place...
Pt. multi (sper) dintre voi care veti ramine cu mine pe tot parcursul traseului meu prin India (o voi numi India Sacra) voi incerca sa va aduc in atmosfera reala a acestei tari(sau a unui semi-continent) fascinante,voi incerca sa va arat(prin cuvinte si poze) tot ce mi se va parea interesant(as vrea sa va povestesc tot dar abia scriu la calculator) ,voi incerca sa comentez- prin prisma gindirii ,a experientei ,a culturii, a logicii,a intuitie,si nu in ultimul rind a spontaneitatii mele-ce voi crede de cuvinta ca se poate comenta si de asemenea nu ma voi supara daca nu veti fi de acord cu interpretarea mea...
M-as bucura daca v-as simti linga mine,m-as bucura daca in caz ca v-ar placea ati recomanda acest blog si prietenilor,rudelor,colegilor de servici,vecinilor,dusmanilor :-)
pt. ca as vrea cit mai multa lume sa afle despre aceasta Indie Sacra...
La sfirsitul calatoriei va voi da parola pt a intra pe acest blog si a comenta despre ceea ce ati citit si v-a placut, ce v-a enervat, si sugestiile pt un viitor jurnal
Vreau sa va multumesc pt increderea acordata si... lectura placuta in urmatoarele 2 luni (sau cit oi rezista :-)