marți, octombrie 17, 2006

Ziua -2


Azi recitind mesajul de la Ajati am constientizat ce “incurajator “este…
De fapt sa va spun cine este Ajati: pentru noi o sa fie guru timp de 2 luni si deasemenea calauza noastra prin intinsa I ndie . Eu cel putin am toata increderea in el si o sa-l ascultam ca niste copii.Sigur o sa mai am ocazia sa va povestesc mai multe despre el in urmatoarele zile
Sunt atit de nerabdator sa plec incit neglijez partea profesionala si nu ma pot gindi decit la ….ce altceva decit India! dar mai am 2 zile-nici atit !
"… HARI OM !Am ajuns in Tiruvannamalai Joi 12 Oct. Vasu a luat computer nou si a platit el taxiul. Eu am cumparat o bicicleta noua din Chennai si am reusit sa o punem pe bancheta din spate langa Vasu si sa o aducem in Tiru.

In Chennai a fost umiditate si poluare foarte mare iar in Tiru e destul de cald (33 de grade ziua si 23 noaptea). In Delhi sunt 36 de grade, deci asteptativa la calduri si transpiratie continua. In Tiru curg apele dupa mine tot timpul, simt ca se topeste toata grasimea acumulata in Romania. E bine ca usor usor va cobora temperatura si in Nord si in Sud, si speram sa fie mai bine.

Au fost alegeri locale in Chennai si in tot Tamil Nadu si au fost niste cazuri de violenta. E riscant cand sunt alegeri in India dar pana veniti voi vor trece.
Sa-mi spuneti cum a iesit cu vizele si daca apar intarzieri sau amanari ale zbururilor cu Alitalia. Eu voi zbura spre Delhi pe 18 dimineata si va astept pe 19 la aeroport.
OM,ajati "