marți, octombrie 17, 2006

ZIUA minus 1
Nu stiu altii cum sunt dar eu las aproape totul pe ultima zi. Si mereu a fost asa ,si mereu imi promit ca nu se va mai intimpla asta dar la fel ramine. cind aveam examene ultima zi era de baza(chiar ultima dimineata)cind este ceva care poate fi facut pina la o anumita data eu ca un bun "planificator" o fac chiar in ultimul moment. De data asta se schimba ceva:nu mai am timp sa fac totul in ultima clipa ,si poate asa ma invat minte(oare?)
Tot ce am facut in ultimele zile am facut cu gindul la India si simt ca nu am mai avut randamentul din trecut,chiar unele probleme le-am abandonat pt a ma ocupa de lucruri legate de plecare(iar cu acestea sunt la zi ,deci daca ar fi sa plec peste 2 minute totul ar fi pregatit si as pleca)
Ma uit la termometru si vad -3 afara ,sper ca va dati seama la ce ma gindesc....
sa stiti ca nu am incalzire la birou(iar firma se ocupa de...incalziri) si ma gindesc la fetele care stau pe scaun...iar am lasat totul pina in ultima clipa !
am plecat la birou poate mai rezolv ceva in ultima clipa(ca doar nu oi schimba regula tocmai acum!)