joi, octombrie 19, 2006

Am aterizat in India-fara intirziere-avionul plin de indieni,si la fel de multi turisti.
Ca si noi majoritatea pt prima oara, cu emotii,dar asteptind mult de la India
La debarcare am intilnit citiva romani care mergeau la o nunta(uau! Ce as fi mers si eu dar nu m-au invitat),tatal miresei era tare emotionat si vroia sa vada unde a ajuns fata sa iubita-unde oare ? in India ! Ziceau ca la nunta o sa fie peste 400 de personae iar din Romania veneau multi colegi de-ai fetei
Hai sa facem un test :va anunt ca ma insor in India(e doar un test iubita mea !) si invit la nunta toti prietenii, chiar toti cititorii si sa vedem citi ar accepta sa vina-ati vrea voi !
Totul a decurs normal ne-au venit bagajele iar la iesire surpriza ,Ajati nu este !Stam de 2 ore si-l asteptam dar suntem calmi ca doar suntem in India ,tara in care totul se desfasoara mult mai incet
Pina cind vine Ajati-daca nu vine am pus ochii pe un fotoliu(cam mult spus)-sa va povestesc prima-prima impresie:plin de lume: cu barba cu turbane,cu sari,cu diverse costume pe care nu le-am vazut in viata mea dar toti avind o culoare comuna:”bruneti”
Se vede ca este o tara saraca pt ca e plin de speculatori care cauta “miei” sa-I duca cu taxiul-parca esti la Otopeni sau in Gara de Nord acum 15(chiar 10) ani cind auzeai “taxi-taxi !
In rest nu am iesit din aeroport dar sper sa nu stam 2 luni aici….daca nu vine curind, luam un taxi si mergem la hotel-noroc ca stim adresa.
Sa vezi negocieri cu soferul atunci….dar mai bine poate vine….
Toti turistii care vin(ii recunosti imediat) sunt asteptati de bastinasi si majoritatea se cunosc, deci presupun ca multi au mai venit iar acum se intorc….oare ma voi intoarce vreodata si eu ?-simt ca da !Se goleste sala !cred ca e timpul sa actionam