miercuri, septembrie 14, 2011

Kiev, Ucraina
Un aeroport ma mic decat cel de la Bucuresti dar foarte activ ; comparativ cu alte aeroporturi din lume aici se vorbeste ( adica aud vorbindu-se) numai ruseste. Dar , proportia de femei frumoase este cea mai mare din lume; acum ceva timp am citit o statistica cu expatriatii( barbati) care lucreaza in Rusia si Ucraina care m-a uimit: mai mult de 40% au relatii sentimentale (sau sexuale ☺ ) cu frumoasele si cochetele femei de aici – din cei 40% , peste 50% sfarsesc aceste relatii printr-o relatie serioasa ( casatorie, mutat impreuna , etc) si multi dintre acestia divorteaza pentru a face asta- nu sunt decat de 2 ore prin aeroportul din Kiev , dar inteleg statistica …. ☺
Am internet ( gratis) in aeroport si am putut raspunde catorva mail-uri primite - un mail de la un prieten ma invidia ca am curaj sa plec si ma intreba cum de nu-mi este frica sa plec singur intr-o tara necunoscuta si atat de indepartata ; in primul rand eu nu plec singur, il am mereu pe Dumnezeu alaturi si niciodata nu m-a dezamagit sau parasit. Realitatea este ca totul in viata reprezinta un risc ; daca vreti sa nu riscati ,nu faceti urmatoarele :
Nu conduceti masina: - 20% din totalul accidentelor mortale
Nu calatoriti cu avionul sau trenul : 15% din accidente se petrec cu acestea
Nu mergeti pe strada: -15% din accidente se petrec aici
…….
Nu stati acasa : aici se produc 17% din totalul accidentelor …☺ si sa continui ???
Daca ne gandim bine , evitarea riscurilor nu este mai profitabila decat expunerea directa ( un exemplu bun este casatoria ☺ ) ; tot ce facem in viata presupune un risc dar este adevarat ca risti sa ai un esec daca incerci ceva extrem de indraznet pentru ca s-ar putea sa nu reusesti …dar risti sa traieti un esec si daca stai cu mainile in buzunar si nu faci nimic.
Ma ghidez de multe ori dupa motto-ul marilor deschizatori de drumuri cu care sunt perfect de acord : “daca ai succes de la inceput , incearca ceva mai dificil”- acum China si Mongolia este ceva dificil si provocator – vom vedea cum voi supravietui in aceste tari misterioase .
Imi place tare mult replica lui Jean-Valjean din filmul Mizerabilii : “sa mori nu este inspaimantator, cumplit este sa nu fi trait niciodata”
Am avut cateva incercari de a intra “in vorba “ cu cativa localnici , dar , trebuie sa ma apuc sa invat rusa- se pare ca aici in Kiev nu multa lume vorbeste engleza – in afara de zambete , cateva cuvinte neintelese si ridicat din umeri nu am primit altceva …dar ma duc sa mai incerc… :-) …ne auzim din Beijing !

1 Comments:

Blogger carmen said...

Saracu'Costin!ce se face el cand nu se poate misca si nu are cu cine vorbi!?

10:39 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home