vineri, octombrie 27, 2006

aZiua 8-continuare
Este ziua pe care nu o voi uita mult timp de acum incolo…
Pe tren am cumparat niste alune si le-am mincat pe stomacul gol; de dimineata nu am mincat nimic pt ca am plecat devreme iar in trn dupa ora 11 poti sa comanzi.
In jumate de ora mi-a fost atit de rau incit vroiam sa ma arunc din tren , si starea asta a tinut pina pe la miezul noptii.Nu am putut sa maninc nimic pina acum dimineata cind mi-e mai bine si sper sa revin la normal,Cind am coborit din tren parca eram beat si putin a lipsit sa nu ma duc la spital( Doamne fereste sper sa nu ajung acolo desi am auzit ca spitalele pt oamenii cu bani din India sunt la nivel profesional f ridicat-nu vreau sa va scriu din spital)
Am ajuns in Agra ( musulmanii reprezinta o comunitate f mare) si aici ce m-a frapat a fost mizeria care apare la tot pasul. Arabii sunt recunoscuti pt partea asta dar aici s-a ajuns la apogeu mizeriei.Strazile zici ca sunt dupa un bombardament cu “rahat” iar in tot drumul pina la hotel nu am vazut un bec pe strada.Coborind din nord parca am intrat in alta tara locuita de triburi primitive.
Partea buna a imbolnavirii mele a fost ca nu am bagat de seama camera de hotel care daca stau acuma dimineata sa o analizez este de-a dreptul infecta. Noaptea am simtit gindaci pe fata dar la cit de rau ma simteam nu “m-au impresionat”; si este un hotel catalogat de “Lonley Planet” ca fiind acceptabil- cum or fi cele mai ieftine ? Nu functiona nici un robinet la baie iar mirosul….oare nu era mai bine in gara ?Trebuie sa ma obisnuiesc si cu parte neagra a Indiei !Zilele astea am simtit pt prima oara oboseala si tocmai vroiam sa zic ca sunt intr-o forma fizica exceptionala. Ritmul este alert dar alta varianta de a vizita toata India nu exista. Am slabit vreo 3 kg.( si cine ma cunoaste stie ca maninc mult) si in ritmul asta….M-am gindit sa-mi deschid un centru de remodelare si infrumusetare corporala, cu 1000 de euro slabit garantat –trimit oamenii care vor sa slabeasca in India . Afaceristul din mine !...
Nu v-am spus nimic de o comunitate importanta care traieste in India : budistii dar acum mi-e foame si trebuie sa plecam sa vizitam Taj Mahalul.
Am iesit pe terasa hotelului( aproape toate hotelurile in India au terase in loc de acoperis si de acolo poti privi orasul in timp ce bei un ceai sau maninci ceva) Cum am ajuns sus m-a izbit in fata Taj Mahalul care cu adevarat este impresionant.Abia astept sa-l vizitez.Alt lucru interesant este prezenta sutelor de maimute pe acoperisurile si terasele cladirilor.Sunt grupuri formate din masculi , femele si pui care sunt jucausi si foarte simpatici.Haios arata masculii care au niste testicole lmense si f rosii-la fel ca si fundul rosu si fara par
M-am uitat pe strada si aici este canalizarea la suprafata...va dati seama ce miros...
Am mincat o omleta ,iaurt, si ceai si incep sa revin la forma de dinainte de alune
Piecam la Taj Mahal...