luni, octombrie 30, 2006

Ziua 9-10 Daca stati pe scaun la calculator tineti-va de masa sa nu cadeti cu tot cu scaun ; in seara zilei de 9 spre 10 cu o temperatura de 40 de grade m-am dus la spital pt ca efectiv nu mai puteam . Imediat doctorul m-a internat si am fost diagnosticat :-suspect de malarie- bagindu-ma imediat sub perfuzie- pina azi dimineata 6 litrii de Dextroza mi-au bagat in singe fiind deshidratat complet.Nu puteam sa ratez si sa nu va scriu si de spitalele din India-ar fi fost un tur incomplet-Azi dimineata mi-au luat singe , am dat si proba de urina si din clipa in clipa astept rezultatele-sper sa nu fie ceva grav si sa plec cit mai repede din spitalCum am fost informat la plecare spre India spitalele sunt la cel mai ridicat nivel de dotare iar curatenia si ordinea arata ca fac parte din cea mai dezvoltata economic tara din occident.Personalul din spital vorbeste engleza fluent iar la capitolul politete sunt de neintrec (eu compar cu Romania ca in alta parte nu am fost) .Mi-au dat o rezerva care arata ca o camera de hotel de 5 stele cu un pat pt insotitor si toate dotarile :baie completa, aer conditionat,T.V. ,ventilator,telefon,si nu stiu daca am internet-o sa intreb !Ma simt f rau , am temperatura mare si acum am inceput sa am si diaree.Noroc ca accept aceasta situatie ca pe propriu destin( are o motivatie imbolnavirea mea) si sper sa ies cit mai repede din spital sa ma alatur din nou grupului care a plecat conform programului . In fct de cind voi iesi din spital voi lua un avion si ma duc unde este in ziua aceea grupul;sper ca ziua aceea sa fie cind mai curind pt ca oricit de bune conditii as avea in spital nu imi place aceasta locatie, ma deprima psihic.A venit doctorul si mi-a adus analizele ; din pacate nu sint bune si voi mai sta prin spital ceva timp. Problema este ca nu am nici un virus cunoscut dar exista o infectie puternica in singe care mi-a dat peste cap leucocitele ( sunt mai mari sau mai mici fata de normal de citeva zeci de ori). Am luat legatura si cu medicul meu homeopat din Romania ,el a zis sa stau linistit deoarece cunoscindu-mi organismul ,el este in stare sa lupte cu infectia; mi-a dat un remediu dar azi fiind duminica abia maine voi putea sa-l iau. Nu stiu ce sa fac daca doctorul de aici imi va da antibiotice pt ca homeopatia se bate cap in cap cu tratamentul cu antibiotice…dar o sa vad maine…o sa aranjeze cel de sus ce-I mai bine pt mine !Este ora 18 si ma simt din ce in ce mai rau-temperatura urcind la 41( nici nu stiam ca omul poate sa atinga aceasta temperatura) . am inceput sa nu mai pot nici sa respir.MA SIMT CA NAIBA !Ora 19 ,mi-a scazut putin dupa ce mi-au dat un pumn de pastile.Astept ziua de maine ca sa-mi repete analizele si sa decida ce tratament voi incepe; cel mai rau este cind nu stii de ce boala suferi pt a putea actiona.In continuare au bagat transfuzii in mine –fara oprire- si nu mai stiu numarul sticlelor schimbate. Nu stiu unde se duce atit lichid ca la toaleta nu merg des, dar probabil ca ma deshidratez continuu si organismul are nevoie de aport suplimentar.Nu sunt in stare sa citesc nimic pt ca in urmatorul minut obosesc si m-a apucat putin frica pt noaptea care vine. Probabil (sper!) cind o sa cititi pe blog asta am iesit din spital si sunt O.K.