luni, octombrie 30, 2006

Ziua 11 Din pacate tot in spital si nu va voi scrie prea multe pt ca nu este nimic interesant.Azi sper sa incep tratamentul si voi “evada” Nu-mi place atmosfera din spital, ma deprima, si e plin de tintari noaptea;mai mult ca sigur nu voi mai sta inca o noapte aici.Gata ! Plec din spital ! O singura problema a aparut, firma de asigurari sa trimita o scrisoare de garantie pt a fi sigur spitalul ca-si va primi contravaloarea serviciilor medicale, iar aceasta scrisoare trebuie trimisa de un functionar de la Carpatica Asigurari care va verifica daca nu este ceva anormal.Sper sa verifice si sa trimita mai repede !Acum am inteles ca spitalul asta e privat iar spitalele de stat sunt mult mai jos ca dotare si confort; dar cred ca si costa ! O sa intreb cit a fost nota !Intr-un sfirsit am plecat din spital si am ajuns la agentia de la care voi lua un taxi pina la Delhi si desemenea biletul de avion pina la Varanasi unde ma voi realatura grupuluiIn seara asta voi ramine in Agra la hotel urmind ca dimineata la 6 sa plec cu taxiul la Delhi direct la aeroport-la 10 am avion si la 11 ajung dar ma costa 180 $.Toata “distractia” cu imbolnavirea m-a costat aproximativ 300$- o sa ma ingrozesc cind o sa vad factura la telefon-cu doctorul meu si cu biroul de asigurari am vorbit cel mai mult.Dar vorba unui prieten ,ce ar fi fost viata fara “picanteriile” pe care nu le poti uita niciodata si peste timp le vei memora cu placere( dar acum numai placere nu a fost)Si cu ocazia asta ati dat si voi o tura virtual prin spitalele din India pt ca v-as dori sa nu o faceti niciodata “live”De fapt nu v-am spus ce boala am avut : a fost o infectie la stomac –cine stie de la ce ca nu prea m-am ferit eu prea mult-care a dat intr-o temperatura diabolica. Nu a fost nici un virus cunoscut ca malaria,febra galbena, sau vreo febra indiana; acum pot spune ca am scapat ieftin….Neavind ce face prin Agra o sa stau pe net si o sa raspund la e-mail-urile primite…